اهم وظایف دفتر ریاست : - ایجاد ارتباط اداری بین ریاست دانشگاه و واحدهای متبوع (اعم از شفاهی و کتبی) - ابلاغ دستورات صادره ریاست دانشگاه به افراد، موسسات و واحدهای تابعه - انجام امور اداری و دفتری هیأت امنا، تهیه مکاتبات، تنظیم دستور کار، تهیه، تدوین و تنظیم مصوبات هیأت امنا و ابلاغ مصوبات - انجام امور مربوط به شورای های دانشگاه، هیأت رییسه و کمیسیون های مختلف مربوط - تنظیم برنامه های کاری و ملاقات رییس دانشگاه - تنظیم صورتجلسات حوزه ریاست و ابلاغ به واحدهای ذیربط و پیگیری آنها - برنامه ریزی و پیگیری امور دفتر نمایندگی دانشگاه در تهران - برنامه ریزی و پیگیری امور مربوط به اداره روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه - انجام سایر امور محوله از سوی رییس دانشگاه |